8 Mart 2010 Pazartesi

07 MART BU SEZONUN İLKLERİ

Sabah erkenden Osmanelinin yolunu tuttum arılığa vardığımda görüntü çok güzeldi ilk iş dereceyi kontrol etmekti sabahın 9.30 da derece 13,5 gösteriyordu ve burada hava açık oysa yola çıktığımda Pazaryeri nde kar vardı kovanları tektek kontrol ettim hemen hemen tüm koloniler yemliklerin altına petek örüp ana arı da buralara yumurta bırakmıştı şaşırdım ancak diğer petekleri kontrollerimde neredeyse tüm peteklerde kapalı yavrular vardı ee demekki bu yıl işler ii gidiyor.ALLAH tan boş gelmemiştim hemen hemen tüm kovanlara 1 tane ham petek verdim tabiki bu sezon ilklerden birisi daha sıvı beslemeye başladık hadi hayırlısı.
Fotoğraf makinamdaki bir arızadan dolayı yalnızca iki görüntü yayınlayabiliyorum oysa çok güzel kareler yakalamıştım mesela bu sezonki kolonileri denkleme çalışmasına da ilk başlamıştım o görüntüler sanırım görülmeye değerdi ee elden gelen bir şey yok darısı haftaya.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder