9 Aralık 2010 Perşembe

09 ARALIK 2010 YENİ DERECEM

Benim için olmazsa olmazlardan,aslında eski 1998 yılında Antalya da yat malzemeleri satan bir dükkandan 110 DM almıştım epeycede Kanarya kümeslerimde kullandım derece ve nem konusunda çok hassas bir alet buradada yeni kullanmaya başladığım derecem,uzunca bir zamandır,kayıptı hanım geçen hafta olamyacağı bir kutunun içinde bulmuş bizde tahmin edileceği gibi Pazaryerinin en güvenli bir yerine astık aslında sabahtan çektiğim resimler fluğ olduğu için sabahki ölçümlere yer veremedim saat 11.00 sıralarında hava 16 derece ve nemde 50 civarıda idi öğle arası arılara bakabileceğimi düşündüm ve yaklaşan soğok günlerden önce 1 saatlik yemek arasında arıları kontrol ettim durum beklediğimden daha ii tabiki hava şartları bu şekilde devam ederse sonuç ne olur bilemem zatende hava kapatmaya başladı, kontrol sonrası saat 14.00 civarında hava çiselemeye başladı dereceyi tekrar konrol ettiğimde ise nem 50 sıcaklıkta 18 derece idi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder