27 Kasım 2010 Cumartesi

KARAKOVANLAR ve ARILIK

Bunlarda benim karakovanlar.Her nekadar kahverengi ve beyaza boyalı olsalarda modern benim değimimle kararakovanlar.


Ve baharda içlerinden yani üs katlarından görüntüler.Altlara başlangıç için 2 şer çıtaya petek takmıştım ancak ballıklarda ve 2 ci petekten sonraları tamamen doğaldır.Ayrıca bu kovanlara varoa müdehalesi hariç herhangi bir müdahale ve beslemede bulunmuyorum ben bu tip karakovanları 2 yıldır deneme amaçlı yapıyordum ancak gelecek yıllarda sayılarını artıracağım.
Bu yılki verim toplamda 10 adet ballıktan  120 parça (yani gömeç) bal aldım gömeçler 1600gr ile 2200gr arasında idi.

4 yorum:

  1. Maşallah kiloda beni de geçmişsiniz. Bizden habersiz canlı forum mu yapıyorsunuz?

    Tiz zamanda o sehpalar boyana... Onlar da kara sehpa mı?

    YanıtlaSil
  2. Karakovanlar güzel maaşallah verim de güzel olmuş.
    Saygılar

    YanıtlaSil
  3. Bünyamin abi ve Halil abi teşekkürler,ayrıca öğütlerinize uyacağım.

    YanıtlaSil
  4. Her şey mükemmel görünüyor, şu propolisleri kazımadın mı :)
    Lazım oluyor, artık propolisli sakız üreteceğiz...

    YanıtlaSil