16 Ağustos 2012 Perşembe

16 AĞUSTOS 2012 KISA SÜRELİĞİNE ARICILIK UĞRAŞILARIMIZA AKTİF OLARAK ARA VERECEĞİZ

Haziran sonunda tayin yerimizin belli olmasıyla beraber Bilecik Pazaryerin de bulunan arılığımızı tahliye kararı aldık.Meğer satacağımızı daha duyurmadan taliplileri bile hazırmış bizde uygun şekilde verdik dönüşte de inşallah aynı şartlarda geri alırız.Bu tarihten sonra yeni görev yerimiz olan Tunceli-Nazimiye ilçesinden fırsat buldukça arıcılara yapacak olduğumuz ziyaretlerden notları sizlerle paylaşacağım.


Emekli Başkomiser Nazım abi,Hacı Mehmet abi ve eski köy imamı hocamın arıları hocamı bezdirmiş bizde maskeye gerek yok desek te hocam maskeyi giydi.


Kasnaklarda dolmak üzere idi,


güzelde nektar gelişi vardı hatta erkek arılar çoktan kapı önüne konmuşlardı ama,
istikamet verildi bir kere yapacak bir şey yok.



Namı değer foto abim beni bu üzüntülü günlerimde yalnız bırakmayanlardan,


Ve kovanları mavilere naklettik.




İNŞALLAH dönüşte kaldığımız yerden arıcılığa devam edeceğiz,Arılarımızı sattık ama ekipmanlarımız hazır beklemekte.

4 yorum:

  1. İnşallah Tunceli'nden de, sayenizde arıcılık hakkında bilgimiz olur.

    Yeni görev yerinizde başarılar dilerim, selametle gidin.

    YanıtlaSil
  2. sayin amirim yeni görev yerinizin size inşallah hayırlı olmasını yüce ALLAH'tan niyaz ediyorum,aynı zamanda orda arıcılık açılımın olur diye düşünüyorum iyi bayramlar diliyorum.

    YanıtlaSil
  3. Sevgili Hüseyin bey yeni görev yeriniz hayırlı,başarılarınız daim olsun,güzel haberlerinizi bekleyeceğiz,saygılarımla

    YanıtlaSil
  4. Sayın Özcan, sizinle hiç tanışmadık ama zaman zaman bloğunuzdan yaptıklarınızı izliyordum. Arıcılığa ara vermenize üzüldüm, inşallah uygun bir yere yeniden tayin olduğunuzda kaldığınız yerden devam edersiniz. Bu arada yeni görevinizde başarılar dilerim, Allah görülmedik kazadan beladan korusun.

    YanıtlaSil