18 Şubat 2010 Perşembe

15 ŞUBAT YAŞASINNNNNNNNNNN






Yaşasın anayı buldum Mayıs sonunda Pazaryerinde bir abime 4 adet arılarıyla birlikte strafor çiftleştirme kutularında analar vermiştim çaresiz ve ümitsiz onu aradım var deyince hemen aldım ve doğru Osmaneliye kutu ile birlikte getirdiğim sağ salim anayı 15 nolu kovana tüpte verdim tabiki verirken şerbetle arıları spreyledik biraz inşallah tutar.Malesef fotoları ayın 17 sinde çektiklerimi ekliyorum çünkü 15 de aceleyle fotoğraf makinasını almayı utunmuşum,aslında yanımda olsaydı çok güzel kareler olacaktı ama ne yapalım iş işten geçtikten sonra ancak bu kadar oluyor.
Evet Eskişehir ekibi haklı çıktı bir arılıkta olmaz ise olmazlardan bu küçük strafor kutular tabi kutu tekrar benim elime geçti zaten bu da tekti diğerleri malesef açlıktan çoktan yol almışlardı ebediyete işte bu kutuyu kurtardık hemde içinde bol miktarda günlük yumurta ve yavrusuyla üç çıtada olsa yakında çaresiz ana gözü yapacak ama ne kendisine ne de bize faydası olacak çünkü çıkan ana çiftleşemeyecek bile

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder